poniedziałek, 5 grudnia 2011

ZAPRASZAMY NA CANDY!!


Witajcie!
Wiemy, że kilka dni już tu jesteśmy, ale postanowiłyśmy zorganizować powitalne candy naszego nowego bloga.
Do wylosowania są nasze prace:


a w szczególności są to:

- przepiękne pudełko od Ayeedy:

- notes od Katariny:

- zestaw kartek i zakładka haftowana od Katriny:

- notes od Wikuchy (nie ma go na zdjęciu głównym, ale w paczce będzie na pewno)
- i ręcznie szyty grudniownik (notes grudniowy) i aniołek od Krulika:

Szanse na wygrane każdy ma dwie:

1. Umieść na swoim blogu (najlepiej w pasku bocznym) podlinkowane zdjęcie z informacją o naszym candy i napisz nam o tym komentarz.
2. Dodaj Bazar Kwiatu Dolnośląskiego do obserwowanych i napisz nam o tym drugi komentarz.

Czas na wykonanie obu zadań jest do 18 grudnia do 23:59.
Losowanie odbędzie się 19.12 i mam nadzieję, że paczka dotrze do szczęśliwca pod choinkę!
Zapraszamy!

43 komentarze:

  1. Ho ho ho no to chyba choć raz jestem pierwsza ;) Rozpoczynam kolejeczkę po te śliczne prace, może grudzień będzie szczęśliwy ;) Zatem startujemy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam także z przyjemnością do grona Waszych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już obserwuję - oczywiście z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję wykonanie zadania nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłam Was chyba w niedzielę i zaraz wrzuciłam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i już lecimy z fotką o candy na pasek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I będę wpadać - już na was podpatruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i w kolejkę wskakuję. Zdjęcie na pasku.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ słodkości:)
    z przyjemnością będę obserwować Wasze poczynania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. i info o Candy na pasku bocznym już jest:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadły mi w oko te wspaniałe rzeczy :) Banerek na pasku bocznym już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I obserwatorem też już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i oczywiście zapisuję się na przepyszne słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Informacja już jest na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. banerek zamieszczony
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne candy! :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi komentarz jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się z przyjemnością
    Banerek w pasku bocznym

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się - banerek już u mnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ... i przyłączam się do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. banerek jest na blogu a prezenty są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. i z przyjemnością będę tu zaglądać i obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba jeszcze zdążyłam , to się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dołączę z przyjemnością do kolejeczki po śliczności ;) Banerek wklejam na blogu po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I jeszcze jeden komentarz jako obserwatorka i oczywiście będę obserwować i zaglądać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem obserwatorem i ciekawa jestem jak będzie się rozwijać jak mogę napisać nasza strona

    OdpowiedzUsuń
  31. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze zdążyłam. Staje na samym końcu kolejki :)

    OdpowiedzUsuń